Pages

17 August 2010

my grand ma

salam ramadhan buat semua..

alhamdulillah Allah izin minggu lepas baru balik dari BTN di kelantan, alhmdulillah segalanya berjalan dengan lancar walaupun agak boring la sedikit kerana masa yang agak lama..

dapat fc yang sporting, kak su and ahli2 group yang best, alhamdulillah..moga tercapai impian kalian untuk ke misr dalam bidang masing2 inshaAllah..

dan kesyukuran tak terhingga dapat jumpa dengan teman2 yang sama2 nak ke jordan jugak, dapat share banyak benda, alhamdulillah ala kulli haal..


komuniti unisza @ jordan inshaAllah


* result exam btn x keluar lagi, moga mendapat natijah yang terbaik inshaAllah..


.....


Allah izin juga bulan ramadhan kali ni my grand ma (cek) tak berapa sihat, so menjadi kewajipan bagi saya selaku cucu yang paling dekat untuk menjaganya..

cek demam, sakit tangan, sakit lutut sampai jalan pun pakai tongkat.. syafakillah.. saya tidur, buka puasa, sahur bersama dengannya..

pesan umi, masa ni lah kita nak berbakti, nanti kalau dah tak de baru nak menyesal.. inshaAllah dengan kesempatan masa yang ada ni, i do the best.. doakan saya teman2..

masa kecik2 dulu cek yang selalu jaga saya, masa umi ayah gi haji pun cek yang ulang alik tidur kat rumah kami.. memang amat besar pengorbananmu.. sekarang ni time kami adik beradik untuk balas jasa cek.. jazakillah ala kulli haal.. Allahu yubarek feek..


bersama cek, eid 09



* dalam fatrah menunggu surat tawaran dari kpt, dpt lagi cepat lagi bagus, boleh berhenti terus.. betul tak kak ain? :)

* baru lepas dengar masalah kak syaf tadi, la tahzan kak, fasobrun jameel.. moga Allah berikan yang terbaik buat akk inshaAllah..

No comments:

Post a Comment