Pages

15 September 2012

2 tahun.


180212 - main snow di jamiah.


haflah khirrij.



Alhamdulillah, praise be to Allah. ummi ayah+adik4+family+sahabat3+semuanya, jazakumullah khayran jaza' atas dOa dari kalian selama ini. Allah yubarek fikum !

sungguh, biar sesukar mana pun hari-hari yang saya lalui dan tempuhi di Dataran Syam ini, akhirnya ia tetap sebuah kerinduan yang mendalam dan penuh rahsia :) Di sinilah saya membesar, dengan segala kemanisan dan kepahitan hidup sebagai penuntut ilmu di jalan Allah, segalanya menjadi sebahagian daripada lipatan sirah diri yang kekal abadi.


p/s : hari ni, 160912 - genap 2 tahun saya disini, di bumi isra' barakah. saya 'terlalu sayang' untuk meningkalkan bumi ini !


hari ni dah start kelas, terus menerus doakan saya untuk fasal terakhir ni. Allah yusahhil 3alaykum jamian :)



No comments:

Post a Comment