Pages

30 October 2012

Special



[281012] - di makam Sahabat Rasulullah, Jaafar Thayyar.


Mengenang pengalaman berjiran dengan Sahabat Rasulullah pada hari ini, 
memang suatu kenangan terindah.
malah boleh mencetus damai di hati, 
dengan sesekali digigit rasa rindu untuk mengalaminya.

setiap kali ke tempat special ini, hati saya tenang, Alhamdulillah :)
semacam ada aura yang sukar untuk dinukilkan.

tiap-tiap awal fasal saya ke sini, 
sebulan sekali saya ke sini, 
bila ditimpa masalah saya ke tempat ini, 
bila nak exam saya ke tempat ini, 
solat terawih pun pernah di sini, 
semuanya kerana, 

hati ini terasa dekat sangat dengan Rasulullah,

moga-moga hamasah para sahabat agung ini mengalir dalam hati dan diri saya, inshaAllah.


 
teruja jumpa orang senegara :) petang tu kene jadi tukang translet kejap.


Kediamanku dikelilingi manusia hebat ini, 

bertuahnya anak-anak Mu'tah !



p/s : 3 bulan berbaki :((



No comments:

Post a Comment