Pages

24 September 2010

tasjil madah


inshaAllah pada fasa ini (fasal awwal), madah2 yang saya ambil ialah :


1) ulum askariyyah

2) al-quds fi tarikh al arabi al islami

3) al-madkhal ila fiqh islami

4) manahij mufassirin

5) asalib tadris attarbiyyah al islamiyyah


.....

saya baru je tasjil madah ni hari khamis lepas, masa nak tasjil ni Allah izin banyak madah yang dah tutup, dah penuh.. sampai satu tahap, tak tau dah nak buat macamana.. kak aisyah cadangkan tasjil secara manual..

dan Allah izin juga, masa naik tingkat atas, jumpa dengan Dr. Ali Fawwaz, dia promot madah yang dia ajar untuk usuluddin, Duktur bersungguh2 nak tolong, dia ajak masuk bilik dia, siap tasjil madah asalib tadris attarbiyyah al islamiyyah guna komputer dalam bilik duktur.. kami pun ambik peluang untuk bercakap dengan duktur.. barakallahu fik ya duktur :)

inshaAllah fasal ni, saya tidak berhajat untuk ambik banyak madah, cukuplah sekadar 5 madah dulu, untuk score betul2 inshaAllah..dan 5 madah yang saya ambil kesemuanya 3 jam kredit.. doakan saya moga dipermudahkan segalanya inshaAllah..


* inshaAllah esok mula kuliah, confirm pening2 lalat belajar dalam bahasa arab ni ^_^



No comments:

Post a Comment