Pages

15 July 2011

Mereka & Kita




i like this nasheed, nasheed yang banyak menyentuh jiwa saya !

dOa dan harapanku, m0ga-moga Ramadhan kali ni ramadhan yang terbaik for me, inshaAllah.




nota kaki :

~ hari ni nisfu sha'ban, bermakna lagi 15 hari kita akan bertemu dengan 'Bulan Mulia' itu. apa persiapan saya? sudahkah saya bersedia??

~ memories Ramadhan yang sebelum ni sudah menghantui saya. maka, air mata sebagai ganti je la ^_^

~ sekarang sedang berlangsung akad nikad my kazen a.k.a Abang De di KB. m0ga Allah permudahkan segalanya inshaAllah.

~ esok exam lagi, i'jaz quran & nabatat. hidup ini tak lari dari peperiksaan kan? moga Allah kurniakan saya dhobit 'aqli, inshaAllah.




15 Sha'ban 1432,
Bayt Lu'lu' Manthurah.

2 comments:

  1. jangan sedih2 ye ukhti..moga ingtan pada memories ramadhan yg lalu sbgai semnagt yee.terus kuat~!!!

    ReplyDelete
  2. hoho.

    nak sedih jugak, orang tu best la balik beraya tahun ni :)

    ReplyDelete