Pages

07 July 2011

Tadhiyah

afwan ya diary, sudah lama tak diupdate :)



hidup ini benar-benar memerlukan pengorbanan,

pengorbanan air mata, keselesaan, kesenangan, masa, tenaga, harta benda dan sebagainya !!

lebih-lebih lagi waqi' saya sekarang sebagai pelajar, lagi banyak perkara yang saya perlu korbankan.

untuk menjadi hamba Allah yang muslim mukmin mujahid pun banyak yang perlu kita korbankan.


nampak gayannya, memang saya kena khatamkan bab Tadhiyah dulu ni ^_^



nota kaki :

~ Alhamdulillah, tadi selesai 2 exam awwal untuk soifi ni. minggu depan dan seterusnya mungkin ada exam lagi.

~ penghargaan bagi yang banyak menolong saya, pinjamkan nota dan sebagainya. alfu syukr kalian.

~ mOga-moga doktor Tolib tanda kertas jawapan saya dengan penuh 'ketenangan'. ameen ya Rabb. agak risau exam 2 madah sehari !!

No comments:

Post a Comment