Pages

17 March 2011

kusza 07

assalamualaikum buat sahabat-sahabatku yang dirindui lagi dikasihi kerana Allah swt.

apa khabar iman kalian?? moga-moga kita semua berada dalam rahmat dan kasih sayang Allah.


mohon maaf kerana agak lama menyepi dari dunia blog ni disebabkan kekangan masa yang ada. sebenarnya minggu ni fatrah imtihan, jadi agak sibuk dengan buku yang tebal-tebal tu :)


hari ni, tiba2 rasa tersangat rindu dengan sahabat-sahabat di malaysia, lebih-lebih lagi yang dah 'walimah' tu, dan tak lupa juga untuk yang bakal 'berwalimah'. nanti tinggal la saya sorang diri disini =(


teringat masa di kusza dulu, kami agak rapat (kak anis, kak su, kak taqiyah, kak ngah dan saya (paling muda). kami berhq, iftar, rehlah, jogging, makan brsama-sama. sungguh manis kenangan itu. tapi sekarang masing-masing dah berkeluarga, semua dah ada tanggungjawab yang besar.



walimah kak anis & akhi hazimi
(tahniah umar al-fateh, nak dapat baby baru ^^)



walimah kak qb aka kak ngah & akhi naim
(im sorry tak dapat nak pergi kenduri kak ngah)


on the way ke pantai tok jembal :)



mereka berdua, kak su & kak taqiyah. miss u all~


saya rindu sangat-sangat dengan kenangan & kisah silam kita di bumi wakafan kusza. jazakumullah khairan kathira atas harga ukhuwah yang tidak ternilai ni.


p/s :
- banyak gambar saya di kusza hilang =(
- alhamdulillah, dah selesai imtihan 4 madah, riyadi, ulum quran, aqidah 3 & fiqh muamalat. lagi 2 akan menyusul.
- bulan 3 sungguh 'banyak program'. :)
- untuk sis M, moga dipermudahkan events 19/3 ni. (mesti tak best sebab tak de saya. hehe)

No comments:

Post a Comment